Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 23:11:43 +0300

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/00808 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lagedi alevik, 11112 Lagedi-Jüri tee// 
Maikellukese tn 2// Maikellukese tänav, Harju maakond, Rae vald, Lagedi 
alevik, 11112 Lagedi-Jüri tee// Maikellukese tänav, Harju maakond, Rae vald, 
Lagedi alevik, 11112 Lagedi-Jüri tee// Maikellukese tänav, Harju maakond, 
Rae vald, Lagedi alevik, 11112 Lagedi-Jüri tee// Jüri tee 4// Maikellukese 
tn 2// 6// Maikellukese tänav// Tolmisauna, Harju maakond, Rae vald, Lagedi 
alevik, 11112 Lagedi-Jüri tee// Maikellukese tänav (Sidekanalisatsioon, 
Veetorustik, kanalisatsioonitorustik, Tee, Välisvalgustus) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26997650>  (menetlus nr: 
413317), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister